جميع الالعاب موجودة بالموقع فقط قم بالبحث عن اللعبة التي تريد

دلال والزلزال الحلقة الخامسة

كانت صباحية دلال والمعلم وهدان في قسم الشرطة عكس ما توقع الجميع ان تكون ليلتهم من الف ليلة وليلة وجرى التحقيق مع المعلم وهدان ساله الظابط : الحشيش اللي ظبطناه دا بتاعك؟
رد المعلم : اه ... لكن معيفش حاجة عن البت دي
صرخت دلال في وجهة : يا راجل يا ناقث .. دا انا مراتك
قال الظابط : اسسكتوا انتو الاتنين .. انا ماليش دعوة بالبنت انا بكلمك عن ال 15 كيلو حشيش اللي لقيناهم فوسط الصالون بتاعك
رد المعلم : دا الواجب بتاعي يا باشا
قال الظابط : اهل المنطقة بيوجبوا معاك ب 15 كيلو حشيش؟
رد المعلم : اصلي ياما وجبت معاهم باكتي من كدا كمان
قالت دلال : يا راجل يا اهبل وديتنا فداهية
قال الظابط : يحول المتهمين للنيابة
صوتت دلال ولكن من يسمع ، وتوجم المعلم غير مدرك بالمصير المنتظر بالاعدام ... ولكن بعد بضعة ايام اتى للمعلم زيارة في سجنه محامي الحارة الاستاذ ايمن مشنقة وقد سموه اهل الحارة بهذا الاسم حيث انه اول محامي يترافع في قضية عاهة مستديمة مما ادى لشنق المتهم في ظروف غامضة
قال ايمن مشنقة للمعلم : تعمل ايه يا معلم فاللي يطلعك زي الشعرة من العجين من القضية العبيطة دي
قال المعلم : اديله نص عميي ونص ممتلكاتي
قال ايمن : مش كفاية .. انا مش عاوز كل دا .. انا عاوزك تطلق دلال
ما كاد المعلم ان يهم بالثورة على ايمن حتى امسك ايمن بيديه قائلا : قلبها صح فدماغك ....

تو بي كونتينيود ....