جميع الالعاب موجودة بالموقع فقط قم بالبحث عن اللعبة التي تريد

دلال والزلزال - الحلقة الاخيرة

ومرت الايام.. وخرج وهدان من محبسه، وكانت دلال في انتظاره، وعادت به للحارة مغنية :" ثالمة يا ثالامة.. رحنا وجينا بالثالامة"
وعاد المعلم وهدلن لعمله بالدكان وفي يوم من الايام واذا هو راجع البيت لينام، وجد دلال متزينة باجمل فستان .. وقالت له :" انا عندي ليك خبر بنث مليون جنيه"
قال:"خيي يا ولية.. على الله يكون خيي"
قالت :"انا حامل"
قال:"يا نهاي اسود.. من مين يا ولية"
فاهتزت قليلا واطربت ولكنها لملمت نفسها قائلة :"منك يا معلم هو انا مش مراتك ولا ايه، لهو انت نثيت ليلة ما رجعت من الثجن، دي كانت ليلة كنت فيها عريث ذمانك وعثرك واوانك"
فرد المعلم:"ايوا صحيح.. دا انا كنت اسد الليلة دي"
قالت:"اثد ولا كل الاثود"
فقال مستدركا:"طب وهنسميه ايه"
قالت دلال:"لو ولد نثميه ثمير ولو بنت نثميها ثمر"
قال:"داقت بيكي الدنيا.. مفيش اسامي غيي دي انا وانت مش هنعرف نقولها.. حتى لما اجي اناديكي اقولك يا ام سميي ولا يا ام سمي؟"
قالت: خلاص لو بنت نثميها ثت ابوها ولو ولد نثميه عوضين عشان الحثد
قال :" انت يظهي عليكي مبتفهميش يا وليه.. ما علينا لما يجي وقتها يبقى يحلها الحلال"
ومرت الايام...
وولد عوضين
وكانت اولى كلماته
"حاوز اثرب تمي هندي"

تــــــــــــــمـــــــــــــت